Test Dřep u stěny

by

Kurzy, které pořádáme jsou zaměřené na správnou pohybovou přípravu. Pohybové základy, které jsou součástí obsahu se hodí hobby sportovcům a jsou nezbytné pro výkonnostní sportovce. Zkvalitní i pohyb běžného dne, a to ve smyslu eliminace přetěžování a zranění vedoucího ze špatného držení těla a nevhodných pohybových stereotypů. 🙏

Pohybová příprava má několik částí, každá z nich je nezbytná a vzájemně se podmiňují.

👉Zkus si tento jednoduchý test, kterým si oveříš zda jsi dostatečně mobilní, stabilní, silný a schopen své tělo zkoordinovat.👈

Stoupni si ke stěně, nohy můžeš rozkročit na šíři o něco větší než jsou tvoje boky – špičky ke stěně! Ruce vzpaž nad hlavu do písmena „V“ a udělej dřep plynulým pohybem dolů a zpět nahoru :). V ideálním případě zůstanou klouby tvých dolních končetin v centrovaném nastavení a napřímená páteř v průběhu pohybu se vůbec nemění. 🏋️‍♂️🏋️‍♀️

Tak co, šlo to? Chceš se dozvědět jak pracovat se svým tělem tak, aby ses cítil dobře, zlepšoval svůj výkon a nemusel se bát zranění?

Již 28. A 29.9.2019 pořádáme v nových prostorách Fyzio gym Cooper semináře Základní principy pohybu zaměřené na Stabilitu a Mobilitu. Více informací a registrační formuláře najdeš zde: www.fyziogym.cz/seminare/nebo volej 773 661 887 😊.

Těšíme se 🙋‍♀️🙋‍♂️💙.

Share